Bu Çalışmada Kamu Yönetimimizdeki Iç Denetim Anlayışı Yönetişim Ekseninde Değerlendirilerek, Iç Denetimin Daha Işlevsel Bir Konuma Getirilebilmesi Üzerinde Fikir Yürütülmüştür. Çalışma, Kamu İç Denetim Standartları Çerçevesinde Ele Alınmış ve Literatür Ile Mevzuattan Yararlanılarak Yönetişim Açısından Iç Denetimin Geliştirilmesine Yönelik Öneriler Geliştirilmiştir.
İçİndekiler
1.1. Kamu Yönetiminde İç Denetimin Amaç, Yetki ve Sorumlulukları
1.2. Bağımsızlık ve Tarafsızlık
1.3. Yetkinlik, Azami Mesleki Özen ve Dikkat
1.4. Kalite Güvence ve Geliştirme Programı
İkinci Bölüm
İç Denetim Faaliyeti
2.1. İç Denetim Faaliyetinin Yönetimi
2.2. İşin Niteliği
2.3. Görev Planlaması
2.4. Görevin Yürütülmesi
2.5. Sonuçların Raporlanması
2.6. İlerlemenİn İzlenmesi
2.7. Yönetimin Artık (Bakiye) Riskleri Üstlenmesi