Kurumsal İç İletişim
Pozitif Yönetim’in Yazarından Liderlere, İnsan Kaynakları ve İletişim Profesyonellerine Rehber Bir KitapBir gün bizim Erhan çavuşa “Askere söyle kantinden bir kremalı bisküvi alsın gelsin…” diyor. Çavuş o askere, o da postaya söylüyor, beş dakikalık mesafe ama yarım saat sonra ter içinde geliyor asker: “Gomutanım hiçbir yerde gıymalı pisküüt galmamış…” Bizde liderler söyleyeceklerini direkt söylemedikleri için tüm çalışanlar Koridor FM dinler. Açık ve direkt olmak iyidir dostlarım. Kitap tam kalbinize dokunacak, hele böyle bir ülkede… İdil hep güzellikler katıyorsun etrafa. Dostlukla.Ahmet Şerif İzgören, Eğitmen-Yazarİyi bir yemek tarifini daha okurken anlarsınız. İdil de ne yazarsa, anlatmak ve samimiyetle paylaşmak, değer katmak için yazar. Hepsi denenmiş, güvenilir, özgün tariflerdir. Arif olana!Atilla Yerlikaya, İletişimci-Kurumsal İlişkiler Enstitüsü BaşkanıAhmet Şerif İzgören, Eğitmen-Yazarİyi bir yemek tarifini daha okurken anlarsınız. İdil de ne yazarsa, anlatmak ve samimiyetle paylaşmak, değer katmak için yazar. Hepsi denenmiş, güvenilir, özgün tariflerdir. Arif olana!Atilla Yerlikaya, İletişimci-Kurumsal İlişkiler Enstitüsü BaşkanıAhmet Şerif İzgören, Eğitmen-Yazarİyi bir yemek tarifini daha okurken anlarsınız. İdil de ne yazarsa, anlatmak ve samimiyetle paylaşmak, değer katmak için yazar. Hepsi denenmiş, güvenilir, özgün tariflerdir. Arif olana!Atilla Yerlikaya, İletişimci-Kurumsal İlişkiler Enstitüsü BaşkanıErgun Gümrah, Goodworks İletişim Danışmanlığı Başkanıİletişim Danışmanları (Eski) BaşkanıYönetimin aldığı kararlar sonrasında, büyük bir lansmanla “yeni dönem” konuşmaları yaparak değişim olmuyor. Yöneticilerin, süreçler kadar, duyguları da anlamak için çaba sarf etmeleri gerekiyor. Kurum içi iletişimde hata payını azaltmak için araştırmalara, stratejilere ve uzman görüşlerine ihtiyaç var. Bu kitap bilimsel ve profesyonel bakış açısıyla bir açığı dolduruyor.Dr. Fatoş Karahasan, Öğretim Görevlisi-Gazeteci Yazar
Devamını Oku