Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda

Pazarlama Perspektifinden Üniversite Tercihini Etkileyen Faktörler

Yükseköğretimin giderek önem kazandığı ülkemizde kurumlarında öğrencileri etkileyecek ve onların tercih sıralamasında yer alabilmek için pazarlama stratejilerini belirleyerek hareket etmeleri gerekir. Pazarlama iletişim faaliyetleri kurumlara bu konuda yardımcı olabilmekte ve aynı zamanda öğrencilerin tercih aşamasında ki kararsızlıklarına neden olan sebeplerin çözümlenmesinde yapılacak olan faaliyetler ile ilgi katkı sağlayacaktır.Çalışmamızda ki amaç ortaöğretim son sınıf öğrencilerinin üniversite tercihini yaparken tercihlerini etkileyen faktörleri belirlemek, öğrencilere tercih aşamasında ve yükseköğretim kurumlarına da stratejik pazarlama planları ile ilgili bu yönde yardımcı olabilmektir.
Devamını Oku
Trendkitap Fiyatı :
165,00 TL
Havale/EFT ile 161,70 TL
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Benzer Ürünler
Yükleniyor...