1. SPONSORLUK GENEL YAKLAŞIMI 1.1. Sponsorluk Kavramı 1.2. Sponsorluğun Gelişimi 1.3. Sponsorluğun Amaçları 1.4. Sponsorluk Türleri 1.5. Sponsorluk Faaliyetinin Yararları 2. SPONSORLUK SÜRECİ 2.1. Sponsorluk Planlama Süreci 2.2. Sponsorluk Organizasyon Süreci 2.3. Sponsorluk Faaliyetinin Uygulama Süreci 2.4. Sponsorluk Değerlendirme Süreci 3. SPONSORLUK DOSYASI VE ANLAŞMASI 3.1. Sponsorluk Dosyası 3.2. Sponsorluk Görüşme Süreci 3.3. Sponsorluk Anlaşmasının Hazırlanması 4. MARKA 4.1. Marka ve Marka ile ilgili Temel Kavramlar
Bu web sitesinde çerez kullanımına izin vermektedir. Web sitesinde gezinmeye devam ederek, bu kullanımı kabul etmiş sayılırsınız. Çerez politikası ve Gizlilik Politikası hakkında detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız
Yükleniyor...
Bu site
QukaSoft
profesyonel
e-ticaret
sistemleri ile hazırlanmıştır.