İçindekiler TABLOLAR LİSTESİ ŞEKİLLER LİSTESİ SİMGELER VE KISALTMALAR 1. GİRİŞ 1.1. Teorik Çerçeve 1.2. Problem Tanımı 2. LİTERATÜR TARAMASI 2.1. Toplu Taşıma Ağ Tasarım Problemi 2.1.1. TTATP’nin Temel Özellikleri 2.1.2. Problemin Temsili 2.1.2.1. Ulaşım Ağı Problemi Bileşenleri 2.1.3. Trafik Atama 2.1.3.1. Kullanıcı Dengesi Ataması 2.1.3.2. Sistem Optimal Ataması 2.1.3.3. Ya Hep Ya Hiç Trafik Ataması 2.1.3.4. Artışsal Trafik Ataması 2.1.3.5. Kapasite Kısıtlı Trafik Ataması 2.1.4. Frank-Wolfe Algoritması 2.2. TTATP Önceki Çalışmalar 2.3. TTATP Çözüm Yöntemleri 2.3.1. Geleneksel Çözüm Yöntemleri 2.3.2. Sezgisel Çözüm Yaklaşımları 2.3.3. Meta-Sezgisel Çözüm Yaklaşımları 2.3.4. ORATP İçin Genetik Algoritma 2.4. ORATP Model ve Formülasyonu 2.4.1. ORATP Varsayımları 2.4.2. ORATP Notasyonları 2.4.3. ORATP Formülasyonu 3. VERİLERİN TOPLANMASI VE ANALİZİ 3.1. Malatya İli ve Ulaşım Ağı Özellikleri 3.2. Yolculuk Üretim-Çekim 3.3. Yolculuk Dağıtımı 3.3.1. Yer Çekimi (Gravity) Modeli 3.3.2. Fratar Modeli 3.4. Türel Ayrım 3.4.1. Multinomial Logit Model 3.4.2. Growth Factor Modeli 3.5. Verilerin Hazırlanması 4. ÇÖZÜM YAKLAŞIMI 4.1. Başlangıç Çözüm Kümesini Üretme 4.2. Otobüs Rota Ağı Analiz Süreci 4.3. Optimal Otobüs Rota Ağını Arama 4.3.1. Genetik Algoritma ile Rota Ağı Arama 5. UYGULAMA 5.1. Duyarlılık Analizi 5.2. Test Ağı 5.2.1. Test Ağı Sayısal Sonuçları 5.3. Malatya İli Otobüs Rota Ağı Tasarımı 5.4. Uygulama Sonuçları 6. SONUÇLAR KAYNAKÇA
Bu web sitesinde çerez kullanımına izin vermektedir. Web sitesinde gezinmeye devam ederek, bu kullanımı kabul etmiş sayılırsınız. Çerez politikası ve Gizlilik Politikası hakkında detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız
Yükleniyor...
Bu site
QukaSoft
profesyonel
e-ticaret
sistemleri ile hazırlanmıştır.