İçindekiler1. Çevre Kavramı1.1. Çevre Kavramı1.2. Çevre Sorunları Ve Nedenleri2. Çevresel Sorumluluk Ve Sürdürülebilirlik2.1. Çevresel Sorumluluk2.2. Sürdürülebilirlik3. Yeşil Pazarlama3.1. Yeşil Pazarlamanın Tanımı3.2. Yeşil Pazarlamanın Evreleri3.3. Yeşil Pazarlama Karması4. Yeşil Reklam4.1. Yeşil Reklam Tanımları4.2. Yeşil Reklamların Ortaya Çıkışı4.3. Yeşil Reklamların Unsurları Ve Özellikleri4.4. Tutum Ve Yeşil Reklamlara Yönelik Tutum5. Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti5.1. Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti5.2. Yeşil Tüketici5.3. Yeşil Tüketim6. Kuşak Olgusu6.1. Kuşak Olgusu7. Yöntem7.1. Problem Durumu7.2. Araştırmanın Amacı7.3. Araştırmanın Önemi7.4. Araştırmanın Varsayımları Ve Sınırlılıkları7.5. Tanımlar7.6. Araştırmanın Teorisi Ve Modeli7.7. Araştırmanın Hipotezleri8. Pilot Uygulama8.1. Pilot Uygulama9. Veri Toplama Araçlarının Uygulanması9.1. Veri Toplama Araçlarının Uygulanması10. Bulgular Ve Yorumlar
Bu web sitesinde çerez kullanımına izin vermektedir. Web sitesinde gezinmeye devam ederek, bu kullanımı kabul etmiş sayılırsınız. Çerez politikası ve Gizlilik Politikası hakkında detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız
Yükleniyor...
Bu site
QukaSoft
profesyonel
e-ticaret
sistemleri ile hazırlanmıştır.